Monday, February 9, 2009

D' Det (Pemusnah Racun)

D' Det membawa konsep pembersih atau 'cleansing' melalui penghilangan toksid khususnya yang terdapat dalam hati dan memberi kesan tidak langsung terhadap ginjal, nodus limpa, usus, paru-paru dan darah. kami tidak menegaskan disini bahawa semua penyakit boleh diubati dengan fomula ini. Tetapi kami ingin menyampaikan berita gembira bahawa ramai individu yang tampil dengan testimoni (kesaksian) kesembuhan dari penyakit yang mereka deritai setelah mengamalkan D' Det. Produk ini bukanlah ubat dan makanan kekesihatan sebarangan. Ia berpotensi lebih dari ubat biasa. Tidak semestinya penyakit dapat disembuh dengan ubat kimia, penyinaran kimoterapi atau pembedahan.
Tubuh yang diselimuti racun akan mempengaruhi sistem imuniti. Sementara sistem imuniti yang rendah akan mempengaruhi metabolisma tubuh. Kita tidak perlu mempermasalahkan penyakit, kerana yang perlukita aktifkan ialah sistem imuniti. Bukankah penyakit darah tinggi, kencing manis, kanser, ghout dan penyakit lain bermula dari lemahnya daya tahan dalam tubuh kita? Bagaimana melihat keberkesanan herba dalam tempoh yang tercepat? Mengapa orang lain sihat ketika kita sakit? Kenapa bila kita sakit tenaga kita hilang?

Inilah petanda paling mudah untuk menilai penyakit dan ubat. Bila kita mengambil ubat dan kita kembali bertenaga (energi) sama dengan tenaga imuniti yang semakin hidup mampu menolak penyakit keluar dari tubuh badan kita. Setelah 7 hari mengambil D' Det tenaga semangkin bertambah. Ini menandakan sistem imuniti kita semakin aktif berfungsi mempertahankan tubuh badan kita. Inilah keadaan terbaik dalam membangkitkan daya tahan tubuh. Oleh sebab itu D' Det juga terkenal sebagai pembangkit (empowing) daya tahan tubuh yang ampuh..

Komposisi (60 kapsul per botol) :
Spirulina
Vitex pubescens
Morinda Elliptica
Andrographis paniculata
Tinospora tuberculata
Hidrocotyle Asiatica

Dos:
Pengambilan bergantung kepada berat badan. Untuk berat badan 40 kg kebawah (2 kapsul sehari) . Untuk berat badan 40 kg ke atas (4 kapsul sehari). Amalkan sebelum makan (perut kosong), Bagi penghidap ulser & gastrik, ulser ambil selepas makan.

Harga Pengguna Semenanjung Malaysia: RM 75
Sabah & Sarawak: RM 85

Harga Pengedar HPA Semenanjung Malaysia: RM 55
Sabah & Sarawak: RM 65

No comments:

Post a Comment